Usuwacz zapachów

Komputer podkreśla mi na czerwono słowo ‚usuwacz’. Może i słusznie, bo nie wierzę, że jakikolwiek spray faktycznie usuwa zapachy. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie prać codziennie foteli i dywanów, więc każdy sposób jest dobry, żeby zapach psa nie uderzał zabójczo przy przekraczaniu progu.

Fajna reklama: wiesz, że pies siedzi na fotelu, ale tak jakby go tam nie było, bo nie śmierdzi psem.

Foto tytułowe: Nacho Romero

Advertising Agency: Grey, Paris, France
Chief Creative Officer: Frederic Temin
Creative Directors: Luissandro Del Gobbo, Giovanni Settesoldi
Art Directors: Giovanni Settesoldi, Luissandro Del Gobbo
Copywriters: Luissandro Del Gobbo, Giovanni Settesoldi
Advertiser’s Supervisor: Maureen Kingston
Account Manager: Frederic Wolff
Art Buyer: Jean-Eric Le Coniac
Illustrator: Scott Giannini
Photographer: Tony D’orio

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*