Stare ale jare

Niedawno trafiłam na tą kampanię promującą adopcje psów ze schroniska. Jest naprawdę fajna. Powstała za to już cztery lata temu. Nie pamiętam, żeby była u nas głośna, ale wtedy jeszcze nawet doglife nie istniało, więc może nie przywiązywałam wagi do takich rzeczy.

W akcji chodzi o to, że na ścianie są zdjęcia psów, które siedzą za kratkami. Kratki to w rzeczywistości smycze. Jak ktoś weźmie sobie smycz, zabiera tym samym jeden szczebelek. Kiedy ludzie wezmą wszystkie smycze zwierzę jest niejako wolne.

Psy na zdjęciach są rzeczywiście do wzięcia. Na smyczach jest wydrukowany adres internetowy, pod którym można się więcej o nich dowiedzieć. Kampania była prowadzona w miejscach często uczęszczanych, na przykład centrach handlowych.

Ładne, symboliczne. Ktoś kto weźmie smycz na pewno opowie o tym swoim znajomym. Może ktoś z nich poważnie zainteresuje się jakimś psem?

Weź smycz, podaruj życie. Adoptuj wspaniałego kompana już dzisiaj.

SPCA-Cannes-board

Advertising Agency: Y&R Kuala Lumpur, MALAYSIA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*