Psy jedzą dużo ‚chemii’

Cóż za zbieg okoliczności. Właśnie miałam się zabrać za pisanie o tej zabawnej kampanii na temat naturalnych karm, a jakoś nie mogłam nic sensownego wymyślić, kiedy na doglifeowej tablicy na fb pojawił się post psiesmaki.blog.com.

A miałam napisać (i właśnie to napiszę), że bez zażenowania przyznaję się do jedzenia chemii, jak również wsmarowywyania jej w twarz i włosy. Zupełnie nie uznaję podziału na naturalne (czyli dobre) i chemię (czyli zło). To co naturalne nie musi być dobre (spokojnie można kogoś ukatrupić bądź co bądź naturalną insuliną czy digoksyną), a moje włosy od parabenów i silikonów jakoś jeszcze nie wypadły. Jak ostatnio miałam do wyboru maskę do włosów z łożysk zwierzęcych albo z jakimiś tam gammma-glutenyli-para-benzoeso-sulfatem to wybrałam spokojnie to drugie.

To odnosi się też do jedzenia. Uwielbiam serki topione, nie wyobrażam sobie wyjazdu pod namiot bez zupki kurczak curry z Vifonu. Myślę, że odzywiam się względnie racjonalnie, ale bez jakiegoś eko-zdrowotnego szału.

Dlatego nikt nie zmusiłby mnie do gotowania dla swojego zwierzaka. Mój kot od 16 lat żyje szczęśliwie wyłącznie na gotowych karmach, jak będę mieć psa to też raczej nie będe stać nad garami albo skakać po targach w poszukiwaniu wołowiny, tylko spokojnie odmierzę granulki z paczki, a samapodczas zaoszczędzonego czasu zjem frytki przed telewizorem.

To na co mogę się zdobyć w ramach ograniczania ‚chemii’ w jedzeniu mojego zwierzaka to ewentualne przystopowanie z makijażem, żeby właśnie nie było jak w tej reklamie.

Wchodzi w grę jeszcze druga rzecz: mogłabym kupić te eko-zdrowo-naturalne-bezchemii-bezkonserwantów przysmaki (bo na pewno nie będę piec sama ciasteczek dla psa), bo ogólnie nic nie mam do zdrowej żywności pod warunkiem, że nie musze jej sama gotować. No i że jest smaczna.

Advertising Agency: Publicis, Brussels, Belgium
Creative Directors: Alain Janssens, Paul Servaes
Copywriter: Benoît Menetret
Art Director: Jean-Marc Wachsmann
Photographer: Kurt Stallaert
Graphic Designer: Christophe Van Tricht
Typographer: Olivier Laga
Art Buyers: Laurence Maes, Martine Delpierre
Account Supervisor: Filip Van Der Haegen
Planner: Tom Theys

Foto tytułowe: Horia Varlan

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*