Okulary Diesel 2012 – znany pomysł w nowej wersji

Jak zareklamować okulary? Wyobrażam sobie piękną panią siedzącą na kanapie, kamera wolno się do niej zbliża, w tle leci energetuzująca muzyka. Pani powoli odwraca głowę w stronę widza, być może zsuwa lekko okulary. Coś w tym stylu. Na zewnątrz czeka na nią siedzący na motorze ‚bad boy’, bez koszulki, za to w ciemnych okularach. Wszystko w zwolnionym tempie.

Trudno wymyślić coś nowego, ale czasem wystarczy zmienić jeden mały szczegół, żeby ten sam motyw zmienił oblicze. W tym wypadku zamieniono modelki i modeli na psy. Piękna pani na kanapie to pudel, któremu zresztą bardzo do twarzy w tych okularach. Bad boy a raczej bad dog chłepcze wodę z kranu i zmysłowo otrząsa z siebie kropelki wody. Potem jeszcze widzimy charta afgańskiego, którego długie włosy rozwiewają się w gorącym wietrze, a na koniec doberman, mieszkający w tanim motelu, robiący jakieś ciemne interesy.

Co ciekawe w tej reklami to nie samo to, że występują tam psy. Interesujące jest to, że nadający dramatyzmu tryb slow-motin, elektryzujący beat i te same scenerie, które widzimy w tysiącu innych reklam zostają sparodiowane, ale jednak reklama nie traci nic ze swojej zmysłowości i powagi.

CREDITS
Client: Diesel Sunglasses
Agency: Poke, London

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*