Co za pomysł. Reklama genialna według mnie!
To byłby dobry sposób na te wszystkie otyłe nastolatki, co spędzają jakieś godziny na graniu w gry – niech grają, ale jednocześnie spacerują. Dziś czytałam, że w Polsce prawie najwięcej otyłych nastolatków w Europie (http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,11708519,Alarmujace_dane_WHO__Robimy_z_dzieci_grubasy.html). Najpierw zmusić rodziców do robienia dzieciom śniadań, zamiasta dawania 5zł na colę i batona, a po lekcjach – PlayStation Portable, psa i na spacer.
Advertising Agency: TBWA, Madrid, Spain
Executive Creative Directors: Guillermo Gines, Juan Sanchez
Creative Directors: Bernardo Hernandez, Montse Pastor
Copywriter: Vicente Rodríguez
Art Director: Ely Sanchez
Account Supervisor: Inés DIaz-Casariego
Advertiser’s Supervisor: Javier Martinez Avia
Foto tytułowe: Israel D
A ja już sobie narobiłam nadziei na jakiś fajny filmik 😀
@Bay ta reklama to tylko to jedno zdjęcie:)
Może nie dopatrzyłam, ale brakuje mi w tym artykule linku do reklamy 🙂